Nefarious Rapz
wow u actually came here wtf

Death of Me

Go down

Death of Me

Post  Adnan on Sun Feb 26, 2012 4:44 pm

And so, the forum died............

R.I.P Nefarious
avatar
Adnan
Notorious

Posts : 2354
Reputation : -4
Join date : 2011-09-17
Age : 28
Location : Hogwartz

View user profile

Back to top Go down

Re: Death of Me

Post  K-Baab on Sun Feb 26, 2012 4:59 pm

rip off. i made a post like this a while back that actually made shuff think someone died until it said nefa at the bottom.
avatar
K-Baab
Infamous

Posts : 1591
Reputation : 1
Join date : 2011-09-17
Location : Checkin out the chutney collection

View user profile

Back to top Go down

Re: Death of Me

Post  Chief Rockk on Sun Feb 26, 2012 5:54 pm

if you want it to live then you gotta start posting more raps. screw the science fair spend ur time writing stuff here lol

_________________
avatar
Chief Rockk
Admin

Posts : 3544
Reputation : 10
Join date : 2011-09-17
Location : At the turntables

View user profile http://nefarap.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Death of Me

Post  Adnan on Sun Feb 26, 2012 9:30 pm

K-Baab wrote:rip off. i made a post like this a while back that actually made shuff think someone died until it said nefa at the bottom.

yea but that was when i went to cali, so i wasnt here..........but this time the froum is actually dead and no1 has posted a rap in ages........
avatar
Adnan
Notorious

Posts : 2354
Reputation : -4
Join date : 2011-09-17
Age : 28
Location : Hogwartz

View user profile

Back to top Go down

Re: Death of Me

Post  Adnan on Sun Feb 26, 2012 9:32 pm

Shuffle wrote:if you want it to live then you gotta start posting more raps. screw the science fair spend ur time writing stuff here lol

i was posting raps but yall werent (except for shufy).........rayyan posted none n kb posted 1 which was crapy considering the wait for it.............plus we were only posting diss raps, i havent seen us post an actual random or official rap for life..........

the question is, why did the forum die?
avatar
Adnan
Notorious

Posts : 2354
Reputation : -4
Join date : 2011-09-17
Age : 28
Location : Hogwartz

View user profile

Back to top Go down

Re: Death of Me

Post  Chief Rockk on Sun Feb 26, 2012 9:36 pm

Alas; that, my good sir, shalln't be answered.
But answer this: Why is "shalln't" not a word?

i have a feeling someone's gonna say i was the death of the forum cuz of my random spam

_________________
avatar
Chief Rockk
Admin

Posts : 3544
Reputation : 10
Join date : 2011-09-17
Location : At the turntables

View user profile http://nefarap.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Death of Me

Post  Adnan on Sun Feb 26, 2012 11:05 pm

Yea, u killed the last and final post of Nefarious...good job, asshole.
avatar
Adnan
Notorious

Posts : 2354
Reputation : -4
Join date : 2011-09-17
Age : 28
Location : Hogwartz

View user profile

Back to top Go down

Re: Death of Me

Post  Chief Rockk on Sun Feb 26, 2012 11:50 pm

Nope, that wasn't the last post.
SUCKS 2 SUCK

_________________
avatar
Chief Rockk
Admin

Posts : 3544
Reputation : 10
Join date : 2011-09-17
Location : At the turntables

View user profile http://nefarap.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Death of Me

Post  Adnan on Sun Feb 26, 2012 11:54 pm

yea this probably is gonna be the last post (death of me)
avatar
Adnan
Notorious

Posts : 2354
Reputation : -4
Join date : 2011-09-17
Age : 28
Location : Hogwartz

View user profile

Back to top Go down

Re: Death of Me

Post  Chief Rockk on Mon Feb 27, 2012 12:02 am

You killed it yourself with the choice not to go on

_________________
avatar
Chief Rockk
Admin

Posts : 3544
Reputation : 10
Join date : 2011-09-17
Location : At the turntables

View user profile http://nefarap.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Death of Me

Post  Adnan on Mon Feb 27, 2012 12:48 am

how can i go on when no 1 else will too? i alredy tried starting the arena over again, now its somebody elses turn
avatar
Adnan
Notorious

Posts : 2354
Reputation : -4
Join date : 2011-09-17
Age : 28
Location : Hogwartz

View user profile

Back to top Go down

Re: Death of Me

Post  Chief Rockk on Mon Feb 27, 2012 1:10 am

aight imma make one, not today tho cuz i wanna sleep early

_________________
avatar
Chief Rockk
Admin

Posts : 3544
Reputation : 10
Join date : 2011-09-17
Location : At the turntables

View user profile http://nefarap.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Death of Me

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum